Suchergebnisse

3 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#19. April 2019

Laying the Foundation for a Successful Presidential Campaign: Public Attention and Fundraising in the Preprimary Period*

In: Social science quarterly, Band 100, Heft 4, S. 1308-1321

ISSN: 1540-6237

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#220. Januar 2014

Google Insights and U.S. Senate Elections: Does Search Traffic Provide a Valid Measure of Public Attention to Political Candidates?

In: Social science quarterly, Band 95, Heft 3, S. 882-893

ISSN: 1540-6237

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32. Mai 2011

Is Timing Everything? Retirement and Seat Maintenance in the U.S. House of Representatives

In: Legislative studies quarterly, Band 36, Heft 2, S. 309-330

ISSN: 1939-9162

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft